2 februari 2009

Award no 4

Jag har fått en utmärkelse av Cickis design och Pärlmudden.
Tack snälla ni! =o)


Nu har jag fått så många utmärkelser att jag blir riktigt generad! TACK alla!
Det följer med vissa regler med detta. Man ska skicka denna award vidare till bloggar man uppskattar. Det är alltid lika svårt, eftersom det är så många jag gillar.
Skickar den naturligtvis tillbaka till både Cickis design och Pärlmudden.
Här kommer litet förhållningsorder för utmärkelsen:
*Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
*Länka till personen som utmärkelsen kom från.
*Nominera minst sju andra kreativa bloggar
*Länka till dessa bloggar i din blogg
*Lämna ett meddelande till personerna på deras blogg.

De jag nominerar denna gång är:
Jag väljer åter att ge denna utmärkelse till alla som hälsar på här inne och förgyller min tillvaror med lite inlägg och kommentarer! Tack ännu en gång! =o)

Inga kommentarer: