6 februari 2010

Award 14

Fick denna fina av Pärlmudden, TACK! =o)

- kopiera awarden till min blogg
- berätta 7 intressanta saker om mig själv
- välja 7 andra bloggar som jag vill ge awarden till
- länka till dessa bloggar
- lämna en kommentar på bloggarna att de

har en award att hämta på min blogg

* Jag är född och uppvuxen i Stockholm, Skogås/Trångsund

och flyttader ner till Skövde för ca 6,5 år sen.

* Har pysselmani! Vill gärna göra något hela tiden som sticka,

virka, sy eller pärla. Har lite svårt att bara sitta och inte göra något.

* Tycker det är roligt att spela vissa spel på Facebook!

Måste ut minst en gång varje dag! *hahaha*

* Är lite perfektionist när det gäller vissa saker!

Mest i mina skåp och låder där ingen ser,

vad det nu ska vara bra för! *hihi*

* Älskar mitt hus! Det är gammalt och vi renoverar

lite här och där, men jag tycker om det!

* Avskyr när det är tyst! Vill alltid ha musik på eller radion,

typ Mix Megapol eller Rix FM.

* Älskar att fynda på reor!

Det är jätteroligt!

Älskar att shoppa! =oD

Då denna award har gått runt minst ett varv ger

jag den till alla som vill ha den!

Jag älskar att läsa era bloggar!

Sluta för guds skull inte att skriva eller lägga ut bilder!

Ha en fortsatt trevlig helg! =o)

2 kommentarer:

Carina sa...

Det märks att du inte jobbar i förskolan som jag gör. Tystnaden är väldigt dyrbar för mig numera.

Tycker det är riktigt kul att läsa lite udda saker om varandra.

Smycka sa...

Ja det är jätteintressant att läsa! *hihi*