14 april 2010

Axel och skulderblad

Hopp, då hamnade jag där jag inte ville i alla fall! Har trolig inflammation i vänster axel och lite ner på överarmen samt upp i nacken. Imorse när jag vaknade hade jag grymt ont i höger skulderblad! En värk jag haft några gånger tidigare! Inte roligt!
Var på väg att gå hem från jobbet flera gånger och tårarna var inte långt bort! =,o(
Har käkat Naproxen hela dagen och det känns ingen större skillnad tyvärr.
Var på stickcafét igår och det var jätteroligt! Tyvärr var det inte så mycket människor som det brukar vara, men vi som kom hade trevligt! Jag var inte på något toppenhumör men i alla fall. Kunde heller inte sticka mer än några varv. Köpte två knappar till två sjalar. En grön och en rosa. Ska fota dem lite senare.

6 kommentarer:

Sunna sa...

usch och fy, du har väl choklad hemma

Pärlmudden sa...

Knapparna var skitläckra, och du var lika go som vanligt, om än lite tystare... Hoppas vårt lilla "ompysslande" med massage och värmande fleecetröja kändes bra i hjärtat iallafall, äen om det inte lindrade värken.
styrkekramar!!!!

Smycka sa...

Sunna: Jada, jag har choklad hemma. *hihi*

Muddis: Tack! Ni var jätterara alla! Kram =o)

Marianne sa...

Fy så trist, hoppas att det inte blir långvarigt. Krya på dig.
Kram

Anna sa...

Men stackare:( Jag hoppas verkligen du mår bättre snart!
kram

Smycka sa...

Marianne/Anna: Tack!

Kram till er båda =o)