3 augusti 2010

Trögt

Det går jättetrögt på stickfronten, tyvär. Har fortfarande ont i axeln och tappat inspiration. Håller på med två pojekt just nu. Den ena är i stort sätt klar, men kommer mig inte för att slutgöra den då jag inte känner mig helt nöjd. *hm* Den andra är samma mönster men ett annat garn och känns mer rätt. Men, det går lååååååååååååångsamt! *suck*

Ja ja, igår var Bea och jag och provade ut klänningar till min syster bröllop. =o) Vi kommer bli jättefin! ;) Tänker inte lägga ut någon bild nu utan det kommer efter helgen. *hihi* Idag var vi och provade klänningarna igen för de skulle ändras lite här och där. Damen som ska ändra, sömmerskan, liknar min lilla momo jättemycket! Lika liten och säkert lika gammal. *ler*

Vi ska hämta dem på torsdags morgon. När vi shoppade lite hårgrejs fick vi lite tips om hur vi kunde göra våra frisyrer. Ska bli spännande och se vad vi väljer. =o)

2 kommentarer:

Cicki sa...

Jag har så ont i fingrarna nu så jag håller på att bli galen. Det har varit en del pyssel med musdockekläder. En del handsömnad, som jag tror är orsaken.

Smycka sa...

Det är ju så tråkigt att inte kunna när man vill så gärna! Hoppas ditt onda i fingrarna lugnar ner sig så du kan fortsätta med dina fina musdockor. Kram