27 november 2010

Sytt och lite till

Det har kommit liiite snö till Skultorp! *s*


Så här ser det ut nu på kvällen när vi tänder våra ljus. *hihi*
Bara liiite insnöat. *ler*


Å hunden fick massa leksaker av farmor! *asg*
Han tog fram alla på en gång, lika bra sa han. *hahaha*

Å jag fick ändan ur och började sy några av mina kassar.
Klippte till sex stycken på ett onlinestickcafé.

Men min nedrans maskin ville inte vara med hele tiden!!! *mooorrrr*

Men här är fyra av dem. Lite mindre och med korta handtag.
Inte alls så fina som Cicki gör! *asg*
Men de får duga! *ler*
Detta var stuvbiten jag köpte Tygposten Norrmalm.
Hade lite svart och lila enfärgat tyg hemma.
SÅLDA!

Här är två lite större med hänghandtag. *ler*
Ni fattar säkert! *hahaha*
Här är en stuvbit från Gengåvan.

Blev så jäla förbaskad så vinflarran åkte fram!!! =o)

Himlans gottit vin måste jag säga! På plastflarra! =oD

4 kommentarer:

Cicki sa...

Det ser väl inte ut att vara något större fel på de där kassarna. Snygga tyger bägge två.

Smycka sa...

Tack snälla! =oD

Marianne sa...

Nu har du lurat mig att köpa sånt där vin ;) hoppas att det smakar bra, skall prova till helgen :)Kassarna ser fina ut.

Smycka sa...

Marianne: *hahaha* Jag tyckte det var gott! =o) Tack! ;)