8 april 2012

Söndag

Idag bar det av till Karlsborg, Sveriges reservhuvudstad. =o)
Dels skulle jag hälsa på Nettan och även Villa Haga.
Länken går till Facebook.
Villa Haga finns just nu i Humlebacken mot
Flugebyn, Karlsborg.

Nettan med doter och jag käkade nostalgimat på Kanalkiosken,
hälften av varje med en grillad korv. *ler*

Efter det for Eva med doter, Nettan och jag upp till
Villa Haga och mös runt bland allt fint!
Rekommenderar den varmt! =o)

Tack för en jättemysig dag!

Med dessa underbara assietter från Ib Laursen
blev jag bland annat med.

Blev även med kaffemuggar.
Fanns tyvärr inte gröna och en mörklila till.
Också detta i Ib Laursen.

Köpte även en stor grön skål, också Ib Laursen.

Köpte allt detta för Svärmor och hennes mans
födelsedagspeng. =oD

Avslutade dagen med att äta god mat på Wallermans i
Skövde med sonen, ena dottern och Husbandet.
Den andra dottern har rymt till Stockholm för tillfället.

2 kommentarer:

Nina BF sa...

Hej gumman, är porslinsserien nåt nytt på marknaden eller borde man känna igen det? Det är väldigt snyggt! Kram

Smycka sa...

Nja, den har nog funnits ett tag. Har gått och kikat på den men inte kommit längre. Men nu tänkte jag att jag ville köpa delar av den. =o)