11 augusti 2012

Vardagsrum och soffa

Vår nya soffa och kuddar. Soffan är köpt på Rixners i Tibro och kuddarna på Chili.
Vi skulle inte ha en svart eller skinn. Men, eftersom det var hela 16 veckors
väntan så kände vi att ok, let´s do it! Och det blev faktiskt bra. =o)

Den nya fotöljen. Den gamla syns bakom. Den snodde Pluto. *hihi*
Två fuskböcker på bordet. Den stora innehåller alla
doserna till tv, dvd och stereon. Den lilla har pennor.
Fuskböckerna är köpta på EM möbler.
Lite mys med stickning och njutning i en recleiner-soffa.
Tyckte att kuddarna passade till blommorna på gardinen.
Plus att min hibiskus blommar.
Har vuxit ur mitt metallfodral med mina virknålar.
Tyckte att dessa fuskböcker är så fina så jag köpte en till.
Denna är köpt på Chili.
Fast denna innehåller virknålar. =o)
Köpte även en tidningskorg som får bli en handarbetskorg.
Jag får bara ha arbeten i korgen så jag inte stökar ner i vårt
nya fina vardagsrum. =o) Korgen är köpt på Chili.

Inga kommentarer: