23 december 2012

Julklapp bland annat

Denna fina bok fick vi i julklapp från jobbet. =o)

TH: Japp, så här såg jag ut när jag var typ 15-16 år.
TV: Och så här ser jag ut idag, 44 år.

 Har haft lite problem med Coop Extras självskanning. 
På ca 155 shoppingrundor har jag fått ca 12 kontroller!!! 
Och poängen är att det aldrig varit fel! =o(  
Men, jag tröttnade och ringde till kundtjänst som sa att jag skulle 
säga till affären att de skulle ringa till deras kassasupport istället. 
Och bara för att jag var så trevlig så fick jag en cd-skiva med 
Peter Jöbacks julsånger. =oD 

Har pratat med kassa ansvarige i butiken, som för övrigt 
har samma namn som jag och som är mycket trevlig, 
ska ta tag i detta efter julen.
 
Och här har vi en gammel plastgran som kommit upp i 
dagens ljus efter en lååååång tid i låddan! 
Kommer från mina goa morföräldrar. 
Detta serrni är en plocke-gren-gran! *hahaha* 
Man sätter ihop stommen och sen stoppar man
dit en gren i taget! *s* 
Verkligen hightech!!! 
Och under granen står Husbandets till höger och 
min till vänster gamla loppätna tomtar från dackes dagar! *asg* 
MEN, de står där hela framför våra julklappar! =oD

Inga kommentarer: