22 februari 2013

Lite blandat

 Pluto gillade inte denna tubis. *skrattar* 
Han gillar inte kamera heller! *s* 
Denna blev lite väl stor tycker jag så den kommer att 
repas upp och göras om. :)

 Snart är ytterligare ett par muddar klara.

 Man kan ju sticka två sockar på en gång så jag tänkte att 
det måste väll gå även med tummar. Här är two-at-a-time-thumbs 
for the first tim! =oD

 Japp, det kändes bra! Ena mudden klar.

Och här är båda muddarna klara. 
De levererades idag. Muddarna är stickade i 
Drops alpacka med stickor nr 3, egen design.

Just nu stickar jag på ett par handtag till min väska. 
Hoppas att den ska blir klar snart. 
Garnet tog slut men har nu kommit in igen. 
Ska även börja sticka på ytterligare tre par muddar. 
Och efter det ska jag virka en Merino-häng och 
ytterligare en väska ska stickas och tovas.
Denna gång i svart och grått. ;)

Detta är min plan just nu! *hehe*

2 kommentarer:

Sunna sa...

Här var det minsann stickplaner, du kommer säkert beta av dom i ett nafs, pluto var ju för söt i tuben

Smycka sa...

Hahaha ja planer ja, men de kan ju ändras på vägen. *s* Du kör ju för fullt du åxå. =o)