27 april 2013

Ynklig

I måndags kände jag av min hals lite men ignorerade detta. I tisdags kändes den ännu mer. Men jag struntade i detta och lurade med Bea ut på en cykel tur. Det var väldigt roligt! Skrattade så mycket att jag hade svårt att cykla! =oD

Det visade sig att cykeln Bea hade var det i stort sett inget rull i och växlarna hoppade lite hipp som happ. Varför jag vet detta? Jo snäll mamma som jag är så bytte jag ju cykel för att Bea skulle få det lättare! *hahaha* Tänkte inte på att jag fick slita istället! *fnissar*

På tisdagsnatten kände jag hur halsen gjorde ondare och ondare. Så på onsdagsmorgon borde jag stannat hemma men nej, nej, plikttrogen som jag är. Eller dum om man vill! Jag skulle bara göra en grej så skulle jag gå hem. Men grejen tog hela dan! Ja, ja, väl hemma så blev det raskt sämre!

Torsdagsmorgon kunde jag inte prata så jag ringde in till chefen som inte kände igen mig. *hehehe* Blev även hemma på fredan. Nu har jag ingen röst, hosta och är jättesnorigt! Så var det inte från början! Bihålorna är på gång och jaaa, jag mår inget vidare. Försöker sticka/virka lite med det går lite trögt.

Inga kommentarer: