30 augusti 2013

Ännu fler presenter

Idag var sista dagen på mitt uppdrag som jag haft i snart 5,5 år.
Kändes väldigt tungt och ledsamt måste jag säga! 
Men, nu börjar ett nytt kapitel i min bok. =o)

 Efter morgonfikat gick jag runt lite och sa hej då.
Sen kommer fina Fia och säger att chefen söker mig.
Blåögd så gick jag ju till min lilla arbetsplats och ser i ögonvrån hur 
min lilla våning kommer i samlad trupp!
De gav mig dessa underbart fina skålar och ett jätterskojsigt kort.
TACK fina ni! < 3 

Vid lunch var vi ett gäng som gick ut till King Fisher i Mariestad.
Det var jättegott!

Efter lunchen kom fina Carina J med denna goda!
TACK snälla Carina J!

Jag kommer att sakna er alla jättemycket! Även er uppe i Örebro!
Visst, en liten insamling som man brukar göra, men jösses namn!
Jag har ju fått hur mycket som helst! 
Har ju fått presenter och blommor i fem dagar!

Ni är helt underbara!
Ta hand om er!

Kram
Ulrica

1 kommentar:

Nett sa...

Vilka fina presenter du fick :)