12 februari 2014

Onsdag

 Idag mellanlandade jag lite hos Hjälpstickans café
i ABFs lokaler vid Vallegrillen/Arena i Skövde.
Det var jättemånga där idag! Himla roligt!
Tror det var hela 19 personer där.

Jag modellade lite med min fina Astrid kofta.
Fick modella lite till med en annans Astrid kofta 
som också var jättefin! =o)

Sen bar det iväg till Arena, skulle ju till Actic för att spinna lite.
Hade SÅ sett fram emot att få spinna med Alma och hennes hårdrockspass,
men, hon var sjuk idag så då blev det Julia. Hon är duktig hon också!

Efter det kände jag att jag inte var så himla trött. *hm*
Äsch, jag styrketränade lite också! Det blev lite 
armar, mage och rygg också. =o)

När jag kom hem var jag lite hungrig.
Då blev det lite vanilj yoghurt och frusna bär
med blåbär och björnbär. Gott!
Till detta hade jag två smörgåsar med leverpastej
och till efterrätt blev det en clementin.

Har även beställt en jättesöt ängel 
finns även på Facebook.

Nu är det kvällen! ;)

Inga kommentarer: