3 juli 2014

Onsdag 2/7 samt Torsdag 3/7

Onsdag
I onsdags blev det middag på altanen i solen.

Elvis ville också ha lite mums. 

I onsdags köpte Husbandet och jag en ny säng.
Himla fin tyckte vi. Men strax innan jag skulle lägga mig
så såg jag att min laddarsladd var under ena sängbenet.

Jag lyfte i sängen, inte tillräckligt så jag skulle lyfta lite
till och PANG sa det! Och sjujälar så ONT det gjorde!
FY FN säger jag bara! Trodde minst att fingrarna gick av!

Men så här en dag senare så mår de bättre och gelen 
är bortfilad. Här blir det inga gelnaglar på ett tag!

Torsdag
Idag blev det ett spinningpass på Actic i Mariestad.
Det var Actic Mariestads Patrik som körde.
Tack Patrik för att svettigt pass!

Och när jag kom hem så fortsatte jag med min utmaning.
Snart är det bara hälften kvar!

Ja, jag tycker hon är rolig! =oD

1 kommentar:

Cicki sa...

Tur att det "bara" var naglarna som rök. Vi drar till Sundsvall på lördag. Tänker inte skriva något om det på fejan. Bara så du vet att jag inte kommer att vara så flitig med datorn....:-)