28 januari 2017

Fredag 27/1 Blandat igen

Tisdag 24/1

Idag var det dags för spinning igen.
Tyvärr var det inte Julia som körde, men
det blev ett ok pass i alla fall med Actic Skövdes Varpu.

Torsdag 26/1
Lite tidig påsk här hemma!
Gillar min nya tupp eller höna eller vad det är!
Så den får stå framme nu med lite tulpaner.

Älskar tulpaner!

Lite nattjobb igen dåra! *hehe*
Virkar mormorsrutor till en grupp som försöker
slå ett rekord i mormorsrutor. Och vad kan 
man göra samtidigt?! Jo, kolla på film som
Fast & Furious 5. *hihi*

Garn: Yarn Polly 100% polyester
Virknål: 4
Mönster: Standard mormorsrutor

Fredag 27/1
Fredag och dags för spinning igen!
Idag var det Actic Skövde Andreas from Hell!

JÖSSES vad han körde med oss idag! *wow*
Så himla skönt! *hahaha*

Tack för ännu ett kanonpass!

~  ~  ~  ~  ¤   ~  ~  ~  ~





3 kommentarer:

Admin Carina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Carina sa...

Det var längesedan jag skrev en kommentar på någons blogg, sorgligt. Men jag fick inspirationen direkt när jag såg din kommentar på min blogg.

Tack för de snälla orden. Jag är faktiskt väldigt nöjd med min lilla "Protestmössa". Tycker den blev söt och den är härlig att ha på sig. I mina kretsar är det inte ok att sticka i acryl men jag tycker det är ok. Beror ju helt på vad och till vem det ska vara. Den här mössan ska nog inte vara i något annat garn, symbolvärdet. Det finns många som har svårt att ha på sig ull-saker men som skäms för att dom då väljer acryl. Dumheter säger jag då. Ingen ska ge dom dåligt självförtroende och vara nedvärderande säger jag.

Smycka sa...

Skickade ett privat svar till dig. Men jag tycker att man stickar/virkar i vilket garn man vill. Bara man får göra det som känns roligt! Eller hur!? Kram