25 maj 2017

Torsdag 25/5 Mixat igen

18/5 Torsdag
Börjat virka på en poloponcho nu näer det blir sommar!

Garn: Järbogarns Duo
Virknål: nr 5
Mönster: Ulricas Design

19/5 Fredag
Idag kom mannen i mitt liv hem!
Och utanför hade blomsterbudet lämnat av
buketten! Himla tråkigt att jag inte fick den innan
Husbandet kom hem!

Men OJ så glad jag blev och den var jättefin!

Tack käraste!

Fick lite fint med posten idag också!
*hihi*

20/5 Lördag
Idag stod jag och försökte sälja både gammalt och nytt.
Himla mysigt var det och jättefint väder!

24/5 Onsdag
Lite närbilder på buketten.

25/5 Torsdag 
Idag var Husbandet och jag ute på en liten prommis
i den sköna solen! Vi gick runt sjön och njöt!

Kikade lite i en bok och fann en massa mönster som jag
knepat ihop. Lite roligt faktiskt!

Bild 1: Blocket som jag skrivit i
Bild 2: Skissen till myzpyz kasse som jag
sydde vid ett byte. Det var så jag träffade henne. =o)
Bild 3: Mått på mina stora kudde och linneskåp
Bild 4: Mönster till Nisse luvan som jag har som 
gratismönster här på bloggen.

~   ~   ~   ~   ¤   ~   ~   ~   ~

Citat jag fann på Bob Harpers instagram-konto


Inga kommentarer: