4 augusti 2017

Fredag 4/8 Rekord i mormorsrutor

Måndag 31/7
Idag följde Husbandet med mig till sjukhuset, KSS,
på återbesök för bröstcancern. Det var ett års kontroll.

Det var nervöst fast jag visste hur det var.
Jag gjorde en mammografi den 16 maj och då
sa den läkaren att allt var som det skulle!
Jag har vätska och ärrbildning i bröstet,
därför har jag ont. Men det ska bli bättre med tiden!

Fredag 4/8
Idag var min scrapbooking vän Annette hemma hos mig.
Hon visade mig hur man tråcklade ihop filtarna.
Det blev tre rader med fem filtar i varje rad.

Tack Annette!

Den 19/8 kommer vi att sätta ihop alla filtar vid 
Röda Sten konsthall i Göteborg kl 15! 
Röda Sten 1, 414 51 Göteborg. 
Precis nedanför Älvsborgsbron.

~   ~   ~   ~   ¤  ~   ~   ~   ~


Så här känns det när jag är ute och går 
med mitt Husband! *hahaha*

Älskar mina barn!

Jerry  Bea  Erica

Gillar texten!
Och vem vet, kanske en framtida tatuering!

Inga kommentarer: