15 oktober 2017

Söndag 15/10 Mixat

Söndag 24/9
Min fina kaffemugg! =o)

Mina fina lila rosor 14 dagar gamla.

Möt sovormen Ove!

Sovormen Ove mäter ca 265 cm och är såld.

Måndag 25/9 
Idag var det dags för 75 minuter spinning.
Nu var det Actic Arenas Andreas from Hell som körde!
Så himla skönt pass!
30 minuter styrketräning innan.

Tisdag 26/9 
Som om jag inte fick nog igår!
Idag var det Actic Arenas Andreas from Hell som
körde igen! Denna gång 60 minuter!
Trodde inte jag skulle orka men det gjorde jag!
Jippie!
30 minuter styrketräning innan också.

Onsdag 27/9 
Idag köpte jag år 2017 rosa bandet
* BEAT IT *

Idag var jag hos Ulvåker scrapparna och gjorde
några kort med distresser.

Kostar 25 kr + porto

Såld

Kostar 25 kr + porto

Kostar 25 kr + porto

Torsdag 28/9 
Lila fina rosor 3 veckor gamla.

Fredag 29/9 
Glömde lunchen hemma och gick till grannen i
Tibro, Bagare Brage, för att köpa en macka.
Och vad får jag se!?! En massa goa minisar!
Var ju tvungen att köpa en liten boll!

Lördag 30/9 
Imorgon 1/10 är det första stick och virkevenentet
hos ABF i samarbete med Garn och ved i Karlsborg.

Stickade en krage i fiskbensstickning.

Man kan ha den även som en sjalett.

Mönster fås tillsammans med garnköp hos
Garn och ved på stick och virkeventen hos ABF.

Nästa event är:
Rödingen, Bangatan 15, Hjo 15/10 - Genomförd
ABF Skövde, Gesällgatan 1 - 29/10 kl 12-16

Gjort ett kort till.
Kostar 25 kr + porto

Tisdag 3/10 
Tisdag och 60 minuter spinning igen!
Detta pass var med Actic Arenas Ida.
Körde 30 minunters styrketräning innan.

Köpte även en rosa flaska hos Actic till
stöd för rosa bandet.

Onsdag 4/10 
Onsdag och 75 minuters spinning.
Dagens instruktör var Actic Arenas Madeleine.
Jätteskönt pass!

Fredag 6/10 
Idag gjorde jag nya naglar.
Det blev enfärgat utan mönster.

Idag var jag ledig!
Skulle städa för min lilla Mamsing skulle komma!
Mene, eh, ja, jag hamnade med att vika blad i en bok!
*hahaha* Ja, jag hann städa! =o)

Satte på huvuden på mina nyckelringar!

Det blev 16 stycken med huvuden.

De kostar 15 kr styck + porto.

Lördag 7/10 
Imorgon är det dags igen!
Skultorpsdagen och jag ska sälja med min lilla Mamsing.
Håller tummarna för att det blir fint väder!

Söndag 8/10 
Kan ju säga att det var skit kallt!!!!
Man tager vad man haver!
Tog en poloponcho upptill och en megasjal som kjol!
Och några muddar! Sen fick mitt älskade Husband
komma upp med vinterstövlar till både Mamsingen och mig!
Ja, ja, allt fungerar! =o)

Så här såg mitt bord ut denna gång!
Allt var inte uppe för det regnade som attan
till och från! Tur att Mamsingen hade med sig en
rulle med byggplast! Tack älskade Mamsingen!

Onsdag 11/10 
Här är kommande stick och virkevent 
hos ABF Skaraborg.  

Idag när jag for hem så var det en sjujäla kö in till Skövde!

Stod inte sist heller! Den var säkert 1 mil lång!
Stod i den ca 45 minuter och mötte 6 MC-poliser.

Senare på kvällen kom denna upp.
Vet inte mer men jag tror att alla överlevde i alla fall.

Fredag 13/10 
Idag fick jag hem mitt nya fina armband som min 
vän Ulrika gjort, PhiFas design!
Tack! 
Jag är jättenöjd!

Lördag 14/10 
Idag kom jag äntligen iväg till den ena sygryppen
som jag kallar för Majas sygrupp. Den håller till
hos Skövde symaskiner ca 1 gång i månaden.
Vi är inte så många just nu på grund av olika 
arbetstider och annat. Men trevligt har vi!
Här sydde jag ihop några scraps.

När Majas sygrupp slutade for jag till den
Andra sygruppen som håller till hos 
Studieförbundet Vuxenskolan i Skövde.
Där hann jag kvilta och sy ett par handtag.
Tog inte med mig något foder för jag
trodde inte att jag skulle komma så långt.

~   ~   ~   ~    ¤    ~   ~   ~   ~

Till mitt älskade Husband!
Jag älskar dig!

Inga kommentarer: