19 september 2018

Onsdag 19/9 Sytt, resa och tand

Gjorde ett kort till min SommarMamma som 
fyllde hela 70 år! Grattis igen fina du!

Har även gjort ett grattiskort till min 
Moster som fyllt år. Grattis min fina Moster.

Stickar på en megasjal igen.

100% ull

I lördags, 15/9, gick min ena tand sönder!
Jäla shuit!
Är ju inte direkt något fan av tandläkaren typ!

Var ute på en räkbåt, Vindhem, med bland annat
min finaste Mamsing som fyllde 70 år i vintras.

Vi åkte förbi Vaxholms fästning som var 
fantastiskt fin i mörkret!

I måndags, 17/9, fick jag tag på tandläkaren
och ja, de behövde inte borra!
Och ja, jag överlevde!

För er som inte vet så har jag stor 
tandläkarskräck! Och ja, det kom några
tårar när tandläkaren "hotade" med att borra!

Igår sydde jag ett nytt stick- och virkfodral med 8 fack.
Kostar 300 kr + porto.

Idag sydde jag ett stick- och virkfodral med 8 fack.
Kostar 300 kr + porto.

~   ~   ~   ~   ¤   ~   ~   ~   ~

Jaaaa, jag har gått och blivit ena liten gumma!
*hahaha* Får flushar hela tiden just nu!

Inga kommentarer: