23 februari 2020

23/2-2020 Sytt och virkat

Sytt några förvaringar
Mellan förvaring.

Miniförvaring som bland annat rymmer min 
mini skruvmejsel. *hihi*

Eller mina små clips.

Mini förvaringen kan också rymma stickmarkörer.

Blev en stor förvaring också.

Satte ihop mini och den stora förvaringen.

Den rymmer ett stort nystan garn.

Virkat 
Älskar Shoppel Zauberball.
Denna färg och så himla läcker!

Kommit en liten bit.
Ligger i en hemsydd hantverkspåse.

Blev en liten tubhalsduk.

Närstudie på mönster.

Kantad med alpacka med en 
diagonal rand över arbetet som en dekoration.

Köpte ett mönster på Second hand,
Pingst kyrkan, i Lidköping.
Gillade mönstret, passar bra i köket.

Men, jag är inte van att läsa dessa typer av mönster.
Har lättare att läsa diagram för denna variant.

Men, ska jag virka en rund duk så föredrar jag
att läsa text, inte figurer. *hahaha*

1 kommentar:

Blogger sa...

If you're attempting to burn fat then you certainly need to get on this brand new custom keto plan.

To create this keto diet service, licensed nutritionists, fitness couches, and professional chefs have joined together to develop keto meal plans that are powerful, suitable, money-efficient, and enjoyable.

From their first launch in January 2019, hundreds of people have already remodeled their figure and well-being with the benefits a smart keto plan can give.

Speaking of benefits; in this link, you'll discover eight scientifically-proven ones offered by the keto plan.