29 juli 2009

Julimuddar - Rani

Jag har trätt ALLA pärlorna och de var MÅNGA! *hm* Jag har stickat typ två mönster men det går liksom inte att fortsätta!!! Vet inte vad det är, kanske för att det är små stickor, jag vet faktiskt inte! Jag har ju inte gjort ett endaste par muddar detta året! Skandal! *suck* Ja, ja, det är bara å hajja läget! =o/

Har fortfarande inte fått tid hos på j-lka röntgen än heller! Har super ont i höger knä just nu och i vänster axel! Skoj, NOT! *shit, shit, shit* Ja, ja, det kanske går över tills jag gifter mig! *ler* =o)

6 kommentarer:

Carina sa...

Jag håller också på med att sticka just Rani. Första gången jag stickar muddar ifrån Pulsklubben. Har stickat ett par pärlmuddar tidigare. Men jag tycker det är ganska kul faktiskt. Lite mycket pärlploppar kanske men ändå. Det var ju inte så kul att sätta på pärlorna på garnet. Dom ska bli en present och egentligen bör jag sticka ett par till men det får bli ett annat mönster.

Angel.Pearls sa...

Tack för gullig kommentar!! Hoppas det onda går över..Kram//Eva

Pärlmudden sa...

Storra det onda i ett kuvert o skicka det långt långt bort... ;)
Hoppas du får hjälp mot din värk snart! Saknar dig
KRAM

Sunna sa...

Hoppas du snart ska gifta dig då så du slipper ha ont för det är inte roligt

Eva sa...

Ja jag säger som sunna ! skynda dej att gifta dej,så blir du snabbare av med det onda....Ler!

Skämt å sido,jag vet vilket h-te det är när inte kroppen mår bra.

Skickar dej massor av tröst kramar från Jämtland !

Smycka sa...

Carina: De blir fina när de är färdiga kan jag säga. =o)

Eva: Vassego! DET hoppas jag också! Eller kanske mer hanterbart med rätt medicinering eller liknande.

Muddis: Jag DET skulla jag med glädje göra! Kramiz =o)

Sunna: *haha* Det hoppas jag också! *s*

Eva: Tack kära du! DET behövs just nu! Kramar tebax =o)