27 juli 2009

Lotteri hos Tant Kofta

Tant kofta fyller två år!
"Som tack till er gör jag ett ettårs lotteri.
På bilden ser ni mitt senaste mönster en "uddmudd".
Ett enkelt mönster över 8 varv som jag stickat i tre
tjocklekar 2,5, 3,5 och 4,5.
Garnerna under tänker jag lotta ut:
Det är Viking superwash,
Rowans woolcotton, Indiecita Alpacka(knallblå) och
Indiecita baby alpacka(ljusblå längst till höger).
Det passar bra att sticka "uddmuddar" av garnerna
och jag delar upp lotteriet i två kategorier.
En för bloggare och en för er som inte börjat än och
bara läser. Så nu vill jag att ni skriver några rader
i kommentaren, berätta gärna varför ni läser min
blogg och hur länge du gjort det. Det gör inget om du gör reklam för lotteriet i din egen blogg och glöm inte att önska vinstgarn. Du som inte har blogg klicka på anonym och sen är det bara att skriva. Det blir dragning den 3 augusti.
hej från Koftan"


Inga kommentarer: