3 januari 2010

Jag har gjort det igen!

I somras slog jag i min snuttetå så hårt att jag
tappade nageln i den. *suck* Det gjorde asont!!!
Ursäkta språket! ;)
Så idag när vi ätit färdigt skulle jag hämta något
och drog i stortån i tröskeln!!!
Do I need to say anything more?!
Fick inte fram ett ljud, försökte räkna till
tio och andas samtidigt, men det var väldigt svårt!
Gick några steg och det gjorde super ont
men ignorerade det.
Satte mig i soffan i köket och såg att strumpan
gått sönder och skulle ta av den när jag kände att den var blöt! *hm*
Tog av mig strumpan och visst,
jag hade slagit sönder min stortå!!! *aaaaaj*
Husbandet kom och plåstrade om mig! =o)

6 kommentarer:

Pärlmudden sa...

Stackars lilla pluttenuttan! "kramar om"

Marianne sa...

ajajaj stackars dig. Hoppas du får behålla nageln.

Smycka sa...

Muddis: Tack! =o)

Marianne: Tack! Tror jag får behålla nagen. Det är mer ett jack i v-format på högerdelen av tån som är paj. =o)

Inge sa...

stackars, stackars tå. Skall jag blåsa bort det onda?

Smycka sa...

Ja tack, vill du göra det? =o)

Cicki sa...

Ajajaj, det låter inte skönt. Hoppas tån blir bra snart.