4 mars 2010

Träning

Igår tränade jag för första gången på 6 månader! *hövva*
Det blev lite crosstraining, mage, rygg, biceps och triceps. *yeay*

Imorse när jag vaknade var det helt lugnt!
Kände inget!

Men, ju längre detta dygn har gått så får jag allt svårare att gå!
Har en SÅDAN träningsvärk i vaderna av alla ställen!!! *asg*
Jag körde rätt hårt på biceps, triceps och mage, så mest logiskt
vore att ha träningsvärk där. Men nej da, varför vara logisk
när man kan vara annorlunda! *hahaha*

Ja, ja, så är det i alla fall! Imorgon ska jag på det igen! =o)

5 kommentarer:

Unknown sa...

Long time, no see. Tänk vad mycket snyggare du kommer att bli nu...i vår ålder blir man nämligen bara snyggare...räcker med att träna någon gång ibland;o) Kram

Smycka sa...

*haha* Ja, jutt de! Tänkte inte på det! *hehe* Kram =o)

Sunna sa...

hejja hejja friskt humör, det är det som susen gör

Anna sa...

va duktig du är!
Jag vill också ha träningsvärk... Jag är tyvärr överrörlig så jag får ingen träningsvärk och det känns som om jag missar den här belöningen som träningsvärk faktiskt verkar innebära. Jag vill också känna att jag har tränat och kört slut på musklerna :(

kram kram

Smycka sa...

Sunna: Tack du!

Anna: *hahaha* Söt du är! Jag är också ganska överrörlig men inte i vaderna! *asg* känns rätt skönt faktiskt, om man får säga så! *hihi*