6 maj 2010

Gengåvan igen =o)

Hopp, då har jag varit där igen, på Gengåvan asså!
Nedan ser ni mina inköp. =o)

Det blev en grön vas och fyra gröna muggar som
passar bra i mitt nya kök. *hihi*
Ångrar bara att jag inte
köpte den stora gröna skålen jag såg i tisdags.
Den fanns tyvärr inte kvar när jag kom idag. *hm*

Hittade även en liten fint broderad duk.
Ställde ett ljus på för att visa storleken.

Idag var jag där igen och fann denna fina åttakantiga plåtask! =o)
Älskar gamla mönster/bilder!
Korken visar hur stor den är.

4 kommentarer:

Cicki sa...

Sådana gröna ölsejdlar hade jag på 70-talet.....:-)

Paradiset Kaos sa...

Om jag inte minns helt fel så fanns såna gröna glas i mitt föräldrahem och jag tror att de nu finns hos min bror. :-)

skapa och inreda sa...

Härliga saker du hittat! Gillar de gröna sköna ölsejdlarna:)

Smycka sa...

Cicki: Ja, de är jättehärliga tycker jag! =o)

ParadisetKaos: Liten nostalgitripp för dig? *hihi*

skapa och inreda: Tack! Gillar gamla saker! De var riktigt goa att dricka ur. *s*