10 september 2010

Award 16

Jag har fått en award från
Cecilia, Handarbetskorgen!
Jättetack!

Sju saker om mig själv:
1) Jag älskar musik i bilen när jag kör. Gärna något trallvänligt eller rockigt! Måste ju kunna yla ikapp med sången! *hihi*

2) Tycker om att fastna i en bra bok! Bildlikt, inte bokstavligen! Tycker om att känna dofter som beskrivs och se färger bland annat.

3) Älskar att skapa! Tycker det är roligt att virka, sticka, sy och att göra smycken. Problemet är att jag vill göra så mycket att jag ibland tappar bort mig. Tusen saker på en gång! *hehe* Och även när jag får värk och inte kan göra ngt, då blir jag lite deppig. *hm*

4) Jag törs nästan inte säga detta men då och då är jag en gräslig ordpolis. Särskilt framför TVn. Ganska tolerant mot mig själv dock! :-) (Sparar denna från Cecilia för jag är precis likadan!)

5) Gillar bra filmer, både på bio och hemma. Gillar bra serier också, typ CSI i de olika varianterna.

6) Gillar att vara med mina vänner och familj. VE den som gör dem illa!!!

7) Drömmer om att få fara till Jimmy och Jill i USA snart. Önskar att vi inte bodde så långt från varandra. *suck*

Jag har inte 7 nya bloggare så jag ger den till alla som kikar in på min blogg! Ni ligger i min blogglista för att jag tycker om att kika in till er. Ni ger mig tips, goda råd och många roliga skratt! Tack alla goa bloggare för att ni skriver! Lämnar inte alltid ett tassavtryck men förösker ändra på det. Ha nu en trevlig helg!

Inga kommentarer: