30 januari 2012

Lite av var

Plutos nya favvoställe, Beas nya matta. =o)


Tyckte denna var så bra! *skrattar*
Kunde varit mitt Husband! ;)


Hittade en Gäster-skylt som jag gillade.
Satte en kedja i och den blev perfekt! ;)


Lite närstudie.

Sen gillar ju jag reor asså!
Och 50% är ju en bra rea tycker jag! =o)


Den har kostat 399 kr.
Nu kostade den 174,50 kr.


De var väldigt bekväma och
jättesköna med allt ludd i!
Men, man bör nog knyta lite längre upp så
foten inte ramlar ur kängan när
man går. *hahaha*

Har även detta på stockorna just nu.
Detta är Drops Lace 70% baby alpaca
och 30% mullberry silk.
Tror det ska bli någon slags sjal eller halsduk.

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Reor är bra och när man kan få 50% på rean då är det super. Jag har också gjort lite fynd, men jag skulle behöva nya bra kängor också. De där såg verkligen sköna ut.

Hedvig sa...

Fin-Pluto! <3