12 november 2012

Gjort + 7k (= sju + k = sjuk)

Igår började jag frysa, det gjorde ont i leder och ömmade i hela ryggen = feber! Jäla skit asså! Har varken tid eller lust med sånt! Många sa att duuuu det är bakfylla!!! *hahaha* Men serrni DET är det inte! Det kunde ha varit det i och för sig då jag var på en jätterolig fest i lördags, 40 + 40 årsfest.

Igår efter att ha firat farsdag på två ställen kom vi hem. Jag klädde på mig mjukisbyxor, strumpor + tofflor, t-shirt, munkjacka + morris. Var inte så mycket varmare när jag skulle sova så jag fick sova med mjukisstrumpor och munkjacka.

Idag var jag hemma från jobbet. Mådde skit! MEN, jaaaa ett STORT MEN! Till idag hade jag ju skrivit upp mig på mitt slutprov, nationella, i matte A. Typiskt! Men, men det var att pilla i sig en tablettus, klä sig varmt och fara ner kl 15,30 för att göra ett prov som fick ta max tre timmar att göra. *hövva*

Hade frossa hela tiden! Provvakten tyckte jag skulle skriva på provet att jag hade feber. Jag svarade att det var ju upp till mig att göra provet idag eller inte, så nej, jag skrev inget. Men då gör jag det sa hon och skrev. Goa hon! Så nu är mitt sista prov gjort! Bara att hålla tummar och tår att jag lir godkänd! Tar ca en vecka innan jag får reda på resultatet,

Nu sitter jag i min gosiga soffa med en t-shirt, munkjacka, morris, mjukbyxor, gosestrumpro och filt. Såe, japp, jag blir hemma imorgon också.

Inga kommentarer: