15 november 2012

Uppdatering

Idag har jag varit på vårdcentralen, hade 39,5 så jag ringde. *yeay* Kom ner, doktorn frågade en massa frågor om symtom men jag har "bara" feber, ont i kropp och leder, huvud och bakom ögonen då febern går upp. De tog halsprov och sänkan. Sänkan var på 25 så något har jag men hon kan inte säga vad. Säger att jag får åka in till sjukhuset.

Nu på kvällskvisten hade jag 39,9 så det går upp hela tiden. Fattar inte detta. Tog en Panodil och febern gick inte ner under 38. tog ytterligare en Panodil för en liten stund sen men febern går inte ner. Det är jättejobbigt.

2 kommentarer:

Cicki sa...

Kan du inte åka in på dagakuten imorgon. Då brukar det inte vara sådana köer och fler läkare och personal att tillgå.

Smycka sa...

Blir nog att göra något sånt för jag mår inte bra.