23 mars 2013

Idag


  Idag förlustade jag mig på Gengåvan. Det var länge sen! =o) 
Dagens kap - ett tw lock 5 kr, bra sax 10 kr, liten duk 10 kr, 
2 virknålar à 10 kr, lagom duk 15 kr, liten väska 39 kr och 
6 kaffekoppar med fat à 5 kr = 129 kr :-D

Efter det gick jag och lufsade på Coop Extra och stor shoppade. 
Smart som jag var tog jag den lilla vagnen och lastade och lastade
och lastade. Sen kom jag på att jag kanske skulle ha packat också. 
Och inte nog med det, plånboken låg i väskan
längst ner i vagnen! *asg* 
Clever girl! NOT! 

Fick gå till scannings kassan för att lägga upp allt i "uppsamlaren" för 
att kunna packa! *skrattar* Ja, ja, shit happens! 

Traskar ut till bilen, lastar in kassarna och kommer på att
jag glömde panta flasorna! Åh de fuff! Ja, ja, jag är här så jag tar med
mig en kasse med tomflaskor och en bottenfull plastpåse med burkar.
Och när jag kommer dit står det en pappa med två döttrar. Döttrarna börjar
käbbla om vem som ska lägga in panten i maskinen.
Men av någon anledning vänder de sig om och kollar på mig
och ser min totalt irriterade uppsyn och slutar! 
DET är power! *asg*

 Japp, fick till slut panta mina jädra flaskor och burkar och for hem.


När allt är inlagt i kyl och frys så böt jag om och tog med mig Pluto på en 
liten promenix. Det var jätteskönt i det fina soliga vädret.

Så ikväll tyckte jag att jag väl var värd denna fina lilla grill chips påse på 40 g.
Den var jättegod! =oD

Inga kommentarer: