9 mars 2013

Motion


Detta är lite av vad jag motionerat denna månaden. 
Gymmet är inte med här men det har bara varit några gånger. *s* 

Idag cyklade jag in till stan, Bolonger, för att se när en arbetskamrat 
skulle springa ett lopp i 6 timmar. Jag stannade en liten stund för 
det var inte så varmt som jag hade hoppats. 
Cyklade hem åt igen och det var heller ingen dans på rosor. 
Uppför och uppför. *skrattar*

In till stan var det 6,63 km på 28,05 minuter. 
Sen skulle jag ju hem också. Fast då tog jag den andra vägen 
och den var 6,92 km och tog 31,16 minuter. 
Kommer nog ha ont i "geni-knölarna" imorgon! *skrattar*


4 kommentarer:

myzpyz sa...

hurtbulle :)
jag måste försöka komma igång lite oxå, vi har ett gåband som jag tänkte börja med!
kraMyz

Smycka sa...

Hehe det är första steget som är jobbigast! =o)

sinneskatten sa...

Jag kikade på min cykel idag och snart så!

Smycka sa...

Jo, det är nog säkrast att cykla när det inte är så isigt eller kallt ute.