23 juli 2013

Lite roligheter

 Jag kom in på en kurs på Högskolan i Skövde! 
Jag ska läsa Vuxenpedagogik i några veckor. =oD

 Jag är inget fan av cykel hjälmar! Tycker att de ser ut som en extra
hjärna ovan på huvudet! Men, nu när jag är ute och cyklar så 
märker jag att man kommer ju upp i ganska höga farter nedför.
*hm* Jag svalde stoltheten och är numer ägare av en självlysande
grön cykel hjälm som "sitter på" huvudet! =oD

 En kompis till mig hade på Runkeeper är hon klippte sin gräsmatta.
Tyckte "mönstret" blev lite roligt så jag provade jag också!
Är dock övertygad om att Runkeeper lever sitt eget liv! *hahaha*
Kan ju bara säga att jag startade och slutade på samma stället och jag gick
inte över vägen med klipparen! *fniss*
Har ca 1200 kvm att klippa så det blev i alla fall 0,57 km! =oD

I lördags får Husbandet och jag till Askersund för att kolla lite bilar.
Lite var ju att ta i! Det var över 800 bilar och en hel drös
med motorcyklar och annat! Det var kö in till Askersund och kö inne 
i stan så vi parkerade strax i utkanten och gick in.
Det blev även lite god mat också i det vackra vädret!

1 kommentar:

Cicki sa...

Grattis. Klokt av dig att köpa en cykelhjälm.