30 juli 2013

Stickhörna

På Facebook finns ett stickcafé idag som heter "Min stickhörna".
Tog ett foto på min hörna! =o)

Ska fästa trådar på ett par sockar som legat ett tag,
har börjat virka på en väst till mig själv,
i den blåa korgen ligger Hjälpstickans garn och det jag har 
gjort i deras garn, en halskrage, en tubhalsduk med en twist
och nu håller jag på med ytterligare en halskrage. 

Min lilla slända syns också, jag försöker spinna lite för hand. *s*
I den gråa kassen som sländan och det vinröda garnet ligger på
ligger en påbörjad tröja till Husbandet. Har typ bara ärmarna kvar
men det tar lite tid. *hihi* Och ja, det ligger alldeles för mycket
garn i denna hörna än vad jag hade tänkt mig från början! 

Ha en fortsatt skön kväll! =o)

1 kommentar:

Cicki sa...

Så flitig du är....:-)