2 mars 2014

Fredag forts - Lördag - Söndag

Min lilla dator lever sitt egna liv just nu!
Fick inte med allt jag vill i fredags,
så jag fortsätter nu. ;)

Köpte även tre par fina strumpor.

Hittade ett par träningstights till en billig
peng och i materialet drifit som jag gillar.

Och på Hemtex hittade jag detta
fina örngott som jag var tvungen att köpa också!

Yep, I´m a shoppoholic and I´m proud of it! =oD

LÖRDAG
På lördagen for jag iväg till Karlsborg till min Nettan!
Stannade lite i Hjo på nya Hem & hobby och 
HÄJJE GUUUU
så mycket grejs det fanns där!!!
Riktigt roligt att gå där! =oD

Sen for jag vidare till Karlsborg och Moliden
för att se Felicia spela handboll.
Hon stod i mål i dag och var jätteduktigt!
De vann! Grattis!

Sen hem var det hem Nettan och Emelie.
Dit kom även Elin men OJ så eländig hon var!
Jätteförkyld stackarn! Vi käkade lite tacos
och sen fick Elin gå hem och kurera sig.

SÖNDAG
Idag for jag hem till min lilla familj.
Skulle ha varit på spinning idag men kände 
att jag inte är riktigt mig själv! *hm* 
Vill inte bli sjuk! Har inte tid med detta!
Ja, ja, idag blev det Fucilli, stekt lax, grädde 
och spenat till middag! Lite misslyckat blev det men 
gott i alla fall! För det första glömde jag köpa färskpasta, 
sen så tog jag fel spenat, missade att ta bladspenaten! 
Och sen så glömde jag lite mjöl i såsen så 
den blev jätterinnig! *hahaha* 
Ja, ja, man kan inte lyckas jämt! ;)


Inga kommentarer: