24 mars 2014

Söndag 23/4 och måndag 24/3

SÖNDAG
 I söndags for jag ner till Actic för ett "vanligt" pass.
Det var väldigt länge sen jag gjorde det!
Det blev en timme på gåbandet och lite av vardera.
Bland annat gjorde jag benpress, 118 kg 100 gånger.

Efter gymmet blev det lite mer virkning på
mina små mormorsrutor som jag tror ska
bilda en liten babyfil. Har inte bestämt mig än, 
som vanligt! =o)

Virkas i Tilda-garn med virknål nr 3.

MÅNDAG
Kan ju säga att benen KÄNNS idag! *hahaha*

Kändes rätt okej i morses, men ju längre dagen gick
så kröp smärtan inpå. Fast, det är en skön smärta! ;)

Och nu ikväll blev det först 15 min på gåbandet
och sedan ett entimmespass med spinning.
Kändes lite trögt, men det gick och ja, jag känner
fortfarande av låren! *fnissar*

Det blir nog bra!
God natt alla goa!


Inga kommentarer: