10 augusti 2014

Kinnekullerundan del 2

 Fick skjuts av Husbandet till Källby skola.
Hämtat ut min nummerlapp.

Första gruppen startade kl 9. Jag hamnade i andra
startgruppen kl 9,05. Det var jättevacker natur
hela vägen. Dock OTROLIGT backigt! *ler*

Jag är jättenöjd med min insats!
Inga pauser utan bara cyklade på.
Dock innan sista lilla backen så fick jag kramp
i tårna på högerfoten så jag var tvungen att stanna
och "stå på tå". Stoppet varade knappt 1 minut.

Fick banan, dricka och en påse med en brödpåse
och lite mer dricka i. Fick även denna lilla pin.

Pratade med en kvinna och för henne var det
den 20e gången! För mig kändes det som första
och sista! *haha* Hon sa dock att det var väldigt
många backar detta år. 

Är visas det hur fort/långsamt jag cyklat
och hur stigningen var. Typ jättebrant för
nybörjare som jag! *ler*

Avslutar med en liten bild från Church Mouse.

Nattinatti alla! =o)

Inga kommentarer: