13 augusti 2014

Onsdag 13/8

Idag var det äntligen dags för det första stickcaféet
för mig efter sommaren! Det var Hjälpstickan som hade
det i ABFs nya lokaler på Gesällvägen 1 i Skövde.

Bilden ovan visar mitt bagage i bilen!
det är två vanliga plastpåsar, en papperskasse från GinaTricot, 
en vit sopsäck och en modell större plastkasse fulla med garn!

Jag tänkte att jag tar med mig "lite" garn som jag 
aldrig kommer att använda i alla fall. Jag har haft en "plan"
för de flesta av nystanen, men inte kommit till start.

Och nu kände jag att de har det nog bättre hos Hjälpstickan!

Det tyckte även alla goa handarbeterskorna också!
För detta var det som blev kvar! 
Det gröna försvann det också!

Jätteroligt! =oD

Efter det lilla gästspelet hos Hjälpstickan bar det
iväg till lite träning dåra.

Ikväll blev det, japp, ni ser rätt, spinning! *ler*
Kvällens instruktör var Actic Skövdes Alma och 
hennes sköna hårdrocks pass! Svettigt så in i hoppsan!
MEN, så skönt efteråt!

Nattinatti

Inga kommentarer: