9 september 2014

Söndag 7/9, Måndag 8/9 och Tisdag 9/9

I söndags var det dags för den sista cykelturen.

 Denna gången var Eva med.
Tack för att du följde med mig!
Det kändes ordentligt kan jag ju säga att
jag hade tränat lite för mycket i veckan!
 Tur jag hade dig Eva som pushade mig!

Bra jobbat Eva!
704 Eva Stohlbin Karlsborg 01:47:10
703 Ulrica Eder Andersson Skövde 01:47:20
Tiderna är från Skövde CKs hemsida.

 Min mobil som jag lånat bråkar lite då 
den är lite till åren kommen. *hehe*
Så denna bild fick jag från Evas telefon.

Denna bild har jag tagit från min RunKeeper
på datorn. När ser ni lite mer i bild själva
stigningen och hastigheten.

Det var jättetrevlig!

På söndagskvällen körde Bea upp sig själv till
Stockholm. Hon ska flytta dit. Tråkigt för lilla mig!
Men jättebra för henne!

Virkade lite till på mössan.
Snart är den färdig.
Virkad i Gjestal Maxi 100% bomull,
virknål Boye 2.

Måndag och tisdag hade jag semester.
Även det skönt!
Igår tog jag det lite lugnt och idag for jag hem.

Strax är det dags för sängen!

Inga kommentarer: