30 september 2014

Tisdag 30/9

Idag kom huvudet igång ordentligt!

Fick en sådan lust att skapa! 
Från mina tre egna försök till kassar/väskor och de
tips och tricks jag fick på syträffen 
komponerade jag ihop ett eget mönster. 

Väska till min cykelkorg
Min lilla karamell-väska
Förvaringskorg som jag idag har smycken i.

Vet precis hur väskan ska se ut!
Nu ska jag bara sätta dit måtten också 
så jag får en lagom stor väska.

Den ska se snygg ut med bara ett tyg
eller om jag vill sy med scraps, tygsnuttar.

Blir till att köpa ännu mera vadd eller vad det kallas.
Köpte mycket hos Hem & hobby som jag trodde
att jag aldrig skulle göra slut på!
*hehe* Inte så mycket kvar! *ler*

Fortsättning följer! =o)

Idag gjorde jag något annat läbbigt!
Jag var på ett infomöte hos Shake it now,
24FitCamp i Skövde.

Det varar i fyra veckor och det ska
bli jättespännande!

Det är tre träningspass i veckan och det
fösta passet börjar nästa vecka!

Längtar redan!

God kväll!


Inga kommentarer: