17 november 2014

Måndag 17/11 Kallt och trött

Idag var det jobbigt att gå upp!
Jag frös som en liten blå!

Och inte blev det bättre när jag kom till jobbet heller!
Där åkte denna manick fram!
En cupévärmare! *hahaha*
Ja, det är inte ofta jag fryser så mycket, men det händer.

Och när jag kom hem så var jag så redigt trött så jag
kände mig som ett korthus som rasar samman!
Andra dotra med pojkvän kom och käkade och jag
var tvungen att vara otrevlig och lägga mig en liten stund.

De hann och gå tyvärr innan jag vaknade.
Gick och lade mig vid 18 och ställde klockan på 19.
*harkel* Klev upp klockan 21,20 så att eh, ja
jag var nog jättetrött och så! *hm*

Lagom snorig och så ja, så att eh, nä,
jag känner mig inte ett dugg utvilad eller friskare!
Men, men, vad gör det om hundra år!?

Nu ska smyga omkring på facebook lite innan
jag går och lägger mig igen. *hehe*

Go kväll!

Inga kommentarer: