9 mars 2017

Onsdag 8/3 Träning och handarbete

Söndag 5/3
Idag har jag gjort 10 mormorsrutor till gruppen
på facebook som heter Rekord mormorsrutor.

Till vasaloppet provade jag en för mig ny stickteknik.
Fiskbens stickning. Det var riktigt roligt!
Blev ett pannband.

Det har också blivit en poloponcho gjord.

Måndag 6/3
Idag blev det lite lunch hos Jillans i Karlsborg igen
Denna gång blev det pasta carbonara och sallad.
Och ja, jag tog bort bacon eller vad det är. =o)

Tisdag 7/3 
Vad kan man göra en tisdag?
Jo, man kan styrketräna och gå på spinning! *hihi*
Dagens spinning var med Actic Arenas Julia.
Ett bra pass som vanligt!

Kände mig stark idag!
Både med styrketräningen och på spinningen!
I think I´m back! Yay! =oD

Onsdag 8/3 
Idag är jag ute med Löpugglorna i Skövde.

Vi träffades på Sällskapet och åt lite mat.
Det var blandat vad vi tyckte, men jag var
nöjd med min mat, fisk och skaldjurs soppa.

Totalt har jag denna gång lämnat 35 mormorsrutor
till gruppen på facebook, Rekord mormorsrutor.

~  ~  ~  ~  ¤  ~  ~  ~  ~

Med tanke på mina dygnsvanor så stämmer
nog detta ganska bra! =o)


Inga kommentarer: