5 mars 2017

Söndag 5/3 Blandat som vanligt

Måndag 20/2
Mina fina barnbarn
Loke 2015-04-03
Leo 2015-04-13
Lucas 2017-02-07

Idag lekte jag med min crosstrainer i 30 minuter.
Var jobbigt men det gick!
Fick ta det i intervaller då det gör ont i min skada.

Efter träningen så tyckte jag att jag var värd
ett litet dopp i jaccuzin med ett glas vin!

 Tisdag 21/2
Idag var det så tisdag igen och dags för lite
styrketräning och spinning.

Det var Actic Arenas Julia som körde och 
det var ett gött pass!

Onsdag 22/2
Idag var det lunch på Jillans i Karlsborg.
Hemgjorda pannbiffar, potatis, sås och sallad.

Räckte till två måltider.

Torsdag 23/2
Idag kom min dotter Bea och hennes Loke till mig!
På bilderna ritar han inne på BR på Elins Esplanad.

Virkat klart en poloponcho till.

500 kr + porto
100% ull

Fredag 24/2
Idag var det kusinträff!
Loke fick träffa sina kusiner Leo och Lucas.

Broderat ögon på en sovorm.
 
Och vad händer när mitt Husband är i Kina!
Jo, det mesta!
Bland annat så säger bilen att jag måste kalibrera
däcken! Något jag aldrig gjort!

Först fick jag kolla lufttrycket i alla fyra däcken.
Och sen fick jag försöka kalibrera.
Och ja, det var inte så svårt! *hihi*

Lördag 25/2 
Idag for jag ner till Landvetter för att hämta hem
mitt Älskade Husband!
Passade på att virka några mormorsrutor.

Garn: Garn Polly 100% polyester
Virknål: 4
Mönster: Standard mormorsrutor

Söndag 26/2 
Virkade några skålar.
Färg: svart med rosa och vita stjärnor. 
Ca 7 cm hög och ca 15 cm i diameter 

Pris 60 kr + porto.

Färg: brun med rosa blomma och gröna blad. 
Ca 10 cm hög och ca 15 cm i diameter

Pris 60 kr + porto.

Färg: Grön med gröna blommor. 
Ca 8,5 cm hög och ca 15 cm i diameter

Pris 60 kr + porto.

Måndag 27/2
Lunch från Jillans i Karlsborg igen.
Korvstroganoff, ris och sallad.

Tisdag 28/2 
Japp, tisdag igen och styrketräing och spinning.
Idag var Julia dålig och en ny, för mig, instruktör
som heter Ida. Hon körde ett jättebra pass!

Onsdag 1/3 
Idag var det dags för lite scrapbooking med 
gänget i Ulvåker. Idag blev det tre kort gjorda.
Men, jag kan bara visa detta än så länge.

Detta skickade jag till min lille far som fyller
år på fredag den 3/3.

Torsdag 2/3
Idag blev jag klar med en beställning.
Jag har sytt en sovorm som heter Orvar.
Han har redan flyttat hemmifrån.

Vill du också ha en sovorm?
En sovorm på ca 3 meter kostar 500 kr + porto.

Fredag 3/3
Älskar tulpaner!
Köpte gula dubbla tulpaner till mig själv! *hihi*

Lördag 4/3
Idag blev sovorm nummer två klar.
Denna heter Olle och ska flytta hemmifrån snart.

Denna orm blev 280 centimeter lång.
Han är sydd i flanell-liknande tyg.

Inga kommentarer: