14 april 2017

Blandat

Torsdag 6/4
Fyndade lite på second hand, Gengåvan.

Fyndade även dessa fina damer! =o)

Fredag 7/4
 
Idag for Husbandet och jag upp till Stockholm
för vi är bjudna på kalas hos Loke som
fyllde 2 år 3/4. Och då behöver jag ju lite att
göra när jag åker i bilen. *hihi*

Påbörjat en poncho.

Söndag 9/4
Kommit lite längre på min poncho.

Påbörjade en ny poncho i bilen när vi åkte hem.

När Husbandet och jag kom till Skövde så behövde
bilen duscha lite. Och så blev det kvällen!

Tisdag 11/4
På min födelsedag fick jag en massa rosor som
jag tyvärr glömde fotografera!

Men, de var faktiskt fina som vissna också!

Blev en bild till.

Idag är det då tisdag igen och åter till vardagen!

Det blev 30 min styrketräning och en timmes spinning
med Actic Arenas Julia. Tack för ett skönt spinningpass!

Torsdag 13/4
Idag blev det nya naglar!

Idag var jag även på kalas hos mitt andra
barnbarn Leo som också fyller 2 år.

Loke 2 år den 3/4
och
Leo 2 år en 13/4.

Grattis på er grabbar!

Fredag 14/4
Idag sydde jag färdigt ett litet ufo!
En scrap bag för svarta tyger.

Detta är min variant av 
Majas Paradis mönster.

Sydde även klart ett annat ufo, en handarbetsväska.


~   ~   ~   ~   ¤   ~   ~   ~   ~

En bild av mitt Husband och mig från kryssningen.
Älskar dig!

Inga kommentarer: