22 april 2017

Fredag 21/4 Blandat igen

Tisdag 18/4
Idag körde jag mitt Husband till jobbet för
han skulle fara till Tyskland i nåra dagar.

Kom lite tidigt till jobbet i Lidköping men, ja, ja,
vad gör det! Jag har fått 50% fast tjänst
i Lidköping och så har ABF förlängt
mitt vikariat på 50% till 1 år!

Så nu jobbar jag 100% igen!
Jippie!

 
Tisdag och då blir det styrketräning i 30 minuter
och spinning i 1 timme. Fast idag var det inte med
Actic Arenas Julia ut det blev med
Actic Arenas Johanna!

Och jädrar vilket pass!
Det var länge sen jag kände mig ordentligt
öm i lårmusklerna! *hehe*

Tack för den genomköraren! *tummen upp*

När jag kom till jobbet idag så hade jag glömt mina
läsglasögon! Men min nya kollega gav mig ett
nytt par som hon hade liggandes!

Tack!

Men, innan jag skulle lägga mig så kom jag på att
jag måste nog ha ett fodral till mina fina glasögon!

Och det är ju tur att jag sparar på spillbitar!
Här har jag använt 8 spillbitar (scraps) som
var kviltade! Det är dock inget foder i men i alla fall! 

Onsdag 19/4
Idag var jag ute och åt med mina vänner Löpugglan.
Vi käkade på Wästgårda i Skövde. 

God mat och trevligt sällskap!
Vi var ca 11 personer denna gången.

Torsdag 20/4
Idag va det jobb i Lidköping på förmiddagen.
Och sen var det besök hos en förening i Tibro.

Hann hem och åt middag och sen iväg igen!
Denna gång till Landvetter i Göteborg för
att hämta hem mitt Husband som varit i Tyskland

Jag tog en fika och hade med mig lite virkning.
Vad det ska bli? Har ingen aning! *hahaha*

Kanske en tubhalsduk (cowle) eller en filt.

Husbandets plan var lite försenat så ja,
vi kom hem jättesent! Typ 01,30! (pm)

Jag skulle upp tidigt och ja, jag kom upp! *ler*

Fredag 21/4
Japp, jag är jättetrött idag!
Men vad gör det när det är fredag hela dagen!

Lekt lite med snapchat i telefonen. =o)


Inga kommentarer: