14 september 2017

Torsdag 14/9 Lite som vanligt

Tisdag 12/9
Kände mig lite stressad idag så jag avbokade min spinning.
Men när jag kom närmare hemmet så kände jag att, jaaa,
kanske jag hinner i alla fall! *hihi* 

Sagt och gjort! 
Efter att jag släpat in allt från bilen och jobbet
så bokade jag passet igen.

Skuttade in och knödde ner mig i mina träningskläder.
Slet fram träningsväskan och får för en gång skull
med mig Actic-kortet också! Och så ska jag ta
bilnycklarna! Vars ä bilnycklarna!?!

Sprang omkring som en yr höna i huset en fann dem inte!
Ja, ja, slet tag i Husbandets nycklar och rivstart
med bilen till Actic!

Ja, nu var jag ju lagom stressad i alla fall! *hahaha*
In och styrketräna i ca 30 minuter och sen in på
spinningpasset som är i 1 timme.

Det var SÅ skönt att göra detta!
Behövdes verkligen!

Och när jag kom hem så var jag ju bara 
tvungen att leta efter mina bilnycklar!
Vars katten har jag lagt dem!
Tömde min megahandväska på ALLT för att inte
missa om jag kastat ner bilnyckeln löst i den.

Men nej, nyckeln låg inte där!
Gick igenom allt jag gjorde när jag kom hem,
och till slut så fann jag bilnyckeln!

Den låg på GOLVET, UNDER DATORN
vid ett stolsben! *hahaha*
Ja, ja, de är funna i alla fall!

Och igår så fotade jag mina lila rosor igen.
Tycker de är så vackra!

Torsdag 14/9 
Och idag har de stått i en hel vecka!
Detta foto har inget filter utan är precis så som
de ser ut när jag fotade dem.

Inga kommentarer: