2 februari 2008

Back to school!

Idag har jag gått i skolan! *hihi* De hade öppet hus på mina döttrars skola och då var jag ju där så klart! ;) Vi började 08,30 och gick fram till 13,40. Det var skojigt och intressant. Inte nog med det, sonen kom ner också! *skrattar* Han ville hälsa på sin gamla mentor. *ler*

Under tiden vi "gick i skolan" började en snöstorm yra utanför! *suck* Ja, ja, det var ju bara att sopa fram bilen igen! Gjorde ju det innan vi åkte till skolan! Fast då fick jag ju i och för sig även skrapa rutorna och det är inget skoj när man inte når över hela rutan!

Efter det åkte min ena dotter hem med en kompis, jag och min andra dotter åkte till stan och shoppade. Jag hittade klack-tofflor!!! *asg* Tofflor med en rosett över tårna och en klack på, jätteopraktiska men himlans pippinetta! *hihi* Hittade dem på H&M för bara 149:- om jag inte minns helt fel. *s* Färg? *hm* De är typ svarta med lite mönster "i" som går åt lite vinrött eller något. *s*

Inga kommentarer: