29 juni 2008

Räkningar och A-kassan

Så, nu har jag varit duktig och betalat mina räkningar. *pust* Det blev lite kvar i plånis som tur var. *fniss* Kan ju behövas när svåger och svägerska kommer hem och hälsar på från USA. *ler* Vi skall ju åka på kryssning och parta lite nu när de är hemma i ca 3 veckor. Så jag kommer kanske inte att vara här så mycket de kommande veckorna. =o)

Sen var jag ute på min sida på A-kassan, Unionen. Jag hade inte gjort rätt på mitt kassakort från vecka 1. Ja, jag vet att jag är liiiiite sen att ändra det, men i alla fall. Nu rättade jag det i veckan och se, vad hände då!? Jo, jag får ytterligare lite pengar! *asg* Det blev i alla faller en liten överaskning åt det positiva hållet. *hihi* =oD

2 kommentarer:

Pärlmudden sa...

hej vännen!!

Hoppas ni får kul när släkten kommer på besök! Hör av mig ifall vi bokar ngt stickigt möte nånstans....
KRAMKRAM

Smycka sa...

Låter jättebra! Det är jätteroligt att få träffa min lilla svägerska och svåger. Vi har spelat Texas hold'em bland annat och druckit lite. *s*

kraaaam =o)