8 september 2009

Å de fuff!!! =,o(

Idag skulle jag gått på höstens första stickcafé och på ett
föräldramöte. Men vad händer då?!?!?


Fick feber i lördags natt, "fryst ihjäl"/kallsvettig, massa panodil,
ont i halsen, svullen/stel nacke, ont i skallen och en tråkig hosta.
Var på VC igår och det var ingen svininfluensa eller halsfluss.
*host host*


Blev glatt överraskad idag. Telefonen ringde och jag kunde inte se numret för det var hemligt. *hm* När jag svarade var det den gulliga systern som hade hand om mig igår. Hon tyckte att jag såg så ynklig ut så hon ville höra hur jag mådde.
Rart tycker jag! =o)

7 kommentarer:

Knyppeltanten sa...

jösses!!!! den VC skulle jag också vilja ha. Krya på dig.

Smycka sa...

Tack! Ja, jag tyckte det var jättesnällt att hon hörde av sig. =o)

Cicki sa...

Det var en fantastisk "syrra". Trodde de inte hade tid med medmänsklighet längre.

Marianne sa...

Krya på dig, det lät inte alls kul det där.

Katarina sa...

Hoppas att du snart är pigg igen.

Smycka sa...

Cicki: Ja, jag blev minst sagt förvånad! Men glad! =o)

Marianne: Tack det ska jag göra.

Smycka sa...

Katarina: Ja, det hoppas jag också. Tack!