9 april 2011

Syfestival i Jönköping

Gick upp kl 8, for iväg kl 9, landade vid mässan
i Jönköping vid 10,30. =oD

Det fanns jättemycket att kika på! *wow*
Detta följde med oss hem. Lite pärlor och kolliox.

Lite trikå hittade jag också. Jätterina apor och troll,
härliga enfärgade i ceris och beige.

Liten närbild på trollen.
Påminner lite om Starlet-trollet tycker jag. *hihi*

Hela fyra nystan effektgarn kom med hem. *hahaha*
Det fanns jättemånga härliga garner men det var bara
dessa som följde med mig hem.
Kunde inte bestämma mig helt enkelt!

Vi kom hem vid 15-tiden och var jättetrötta.
Men det hindrade inte Bea som också hittade lite pärlor
som hon genast började fixa med när vi kom hem.

Själv knåpade jag ihop mitt första resårarmband. =oD

Hittade även dessa häftiga pärlor, Babuscha eller
vad de heter. Gjorde fyra mobil eller väsksmycken av
dem och chipsen jag hittade.

Fick även ihop tre memory-wire-ringar med hänge,
glitter and glamour with satin-band.
Två fick en svart rosett och en vit.
Två har en "rondell" och en har en boll.

3 kommentarer:

Sunna sa...

vilka fynd du gjorde

Smycka sa...

Tack! Det fanns mycket mera som jag ville köpa! *hehehe*

Tatiana sa...

Vad tråkigt att jag missade syfestivalen!!!!!
Tack Ulrica för dina varma ord på min blog.
Kram-