22 november 2011

Op

Fick ett samtal på förmiddagen från
Kärnsjukhuset i Skövde (KSS):

- Vi har fått ett återbud, kan du ta den tiden?
Det är på måndag 28/11.
Jag svarar: - Visst kan jag det!

Och efter jag lagt på kom jag på att jag ska ju stå
och sälja på lördag den 3/12 i Karlsborg! *skrattar*
Ja, ja, det går säkert bra. De ska ta bort skrotet som
sitter kvar, sex skruv och platta på utsidan och
två skruv på insidan av foten.

Så här såg min lilla höger fot ut den 15/12-2010.
Den har en liiite konstig vinkel. *s*

Här syns vinkeln lite bättre. =o)

Helt otroligt att det inte gick hål på skinnet eller!
Är fortfarande farsinerad av att det inte gjorde ont just
när jag gjorde det. Det började kännas ca 30-40 min
efter men då kom ju ambulanspersonalen och gav mig en
meducin som gjorde mig hög som en skyskrapa! *skrattar*

2 kommentarer:

Hedvig sa...

AJJJJJ! Jag får ont bara jag ser det!

Sunna sa...

huu det bara ryser i mig, men skönt att bli av med skrotet