5 april 2012

En vecka senare

Detta söta arrangemang fick jag av svågerns familj.

Den var placerad i en Ib Laursen.


Har nu två små vispskålar från Ib Laursen i rosa.


Har även en liten kanna i rosa.
Fick lite pengar så jag kan köpa lite fler delar. =o)


Ib Laursen-bilderna har jag lånat från
Home of Happiness
presenter, möbler och heminredning.

Så här långt har jag kommit på stjärnfilten/mattan.
Virkas i bomullsgarner med INOXAL nr 3,5.

Och nu ska jag mysa med mina favvo filmer för nu. =oD

4 kommentarer:

4U2 sa...

men så fina presenter! Lycko dig ;)

Rosenvante sa...

Inget dåligt presentbord.
Glad Påsk!

Sunna sa...

blev nästan tvingad att läsa de böckerna, var ganska motvillig för tyckte det var ungdomsböcker, men vilken tur jag började, blev helt fast, slukade alla böcker och filmerna är ju underbara, väntar bara på sista nu

Nina BF sa...

Jag älskar Twilight! Perfekt romantiskt trams för att må bra! Ha en bra påsk! kram